DOŁĄCZ DO NAS!

Jeśli chcesz się rozwijać, lubisz wyzwania i pracę z ludźmi - dołącz do naszego zespołu!
Poniżej znajdziesz aktualne oferty pracy.

KOORDYNATOR ZESPOŁU / ASYSTENT ZARZĄDU

Zakres zadań:

• nadzór i organizacja pracy zespołu IT, w tym planowanie, ustalanie priorytetów,
podział zadań i terminowa realizacja celów,
• sporządzanie wytycznych i procedur, nadzór nad ich realizacją, dbałość o wewnętrzną bazę wiedzy,
• koordynowanie projektów firmy, nadzór nad terminowością realizowanych prac zespołu,
• sporządzanie raportów i opracowywanie dokumentacji na potrzeby zarządu,
• przygotowanie materiałów produktowych oraz case study zrealizowanych projektów i wdrożeń.

Oczekiwania:

• skuteczność i efektywność w działaniu,
• doświadczenie w zarządzaniu i organizacji pracy zespołu,

• inicjatywa, zaangażowanie i odpowiedzialność,
• znajomość zagadnień w obszarze informatyki i teleinformatyki,
• zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
• dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.


Dodatkowe atuty:

status studenta.

Oferujemy:

• wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji z możliwością uzyskania premii uznaniowych oraz zadaniowych,
• dogodną formę zatrudnienia i elastyczne godziny pracy,
• wsparcie w rozwoju kompetencji menedżerskich i szybką możliwość awansu,
• możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
• świetną atmosferę oraz cykliczne spotkania integracyjne,
• normalnego szefa, który dba o ludzi :-)

SPECJALISTA DS. SERVICEDESK I WDROŻEŃ IT

Zakres zadań:

• obsługa servicedesk w oparciu o standardy ITIL i ITSM,
• wsparcie techniczne klienta zewnętrznego - przyjmowanie zgłoszeń serwisowych i awarii,
• rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów, dbałość o jakość i szybkość dostarczonych klientom rozwiązań,
• praca na platformach telekomunikacyjnych BroadSoft, FreeSwitch, Asterisk, Skype for Business, Teams,
• udział w pracach projektowych - instalacje, wdrożenia i integracje systemów informatycznych dla klientów.

Oczekiwania:

• zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
• podstawowa znajomość technologii VoIP/SIP,
• znajomość zagadnień sieciowych, protokołów tcp/udp (na poziomie CCNA)
• dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
• nastawienia na rozwój kompetencji własnych i zespołu z zakresu wdrażanych rozwiązań,
• dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną pracę z dokumentacją,
• prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

• znajomość branży telekomunikacyjnej,
• wiedza z obszaru Unified Communications,
• praktyczna znajomość systemów Linux,
• znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci i systemów IT,

Oferujemy:

• normalnego szefa, który dba o ludzi :-)
• wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji z możliwością uzyskania premii uznaniowych oraz zadaniowych,
• dogodną formę zatrudnienia oraz elastyczne godziny pracy,
• pracę przy ciekawych projektach, umożliwiających rozwój i gromadzenie doświadczenia z zakresu nowych technologii,
• świetną atmosferę oraz cykliczne spotkania integracyjne.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

BIURO: +48 61 627 00 90, biuro@systegra.pl
ZGŁOSZENIA SERWISOWE: +48 22 463 40 80, servicedesk@systegra.pl

TOP