SYSTEGRA IT sp. z o.o Kariera

  • DOŁĄCZ DO NAS!

    Jeśli chcesz się rozwijać, lubisz wyzwania i pracę z ludźmi
    - dołącz do naszego zespołu!

  • ADMINISTRATOR IT

    Zakres zadań:

    - obsługa incydentów, usuwanie awarii, diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów, wsparcie użytkowników i administratorów klienta,
    - administracja rozwiązaniami serwerowymi i sieciowymi LAN, WLAN, WAN, VPN, VoIP i Video różnych producentów (Cisco, Fortinet, HP, Mikrotik, Aruba, Ubiquity, Ruckus, AudioCodes, Yealink, Patton, Polycom, Dell, Supermicro itp.),
    - administracja serwerami i rozwiązaniami Linux (Debian, CentOS/RedHat, LEDE, inne),
    - administracja serwerami i rozwiązaniami Microsoft Server (AD, GPO itd.),
    - projektowanie rozwiązań sieciowych i ich implementacja do systemów produkcyjnych,
    - zapewnienie bezpieczeństwa wdrażanych i utrzymywanych sieci i systemów,
    - prowadzenie dokumentacji technicznej oraz inwentaryzacji sprzętu komputerowego,
    - przestrzeganie standardów bezpieczeństwa informacji.


    Oczekiwania:

    - praktyczna znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci oraz systemów IT,
    - kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    - umiejętność pracy z hardware (serwery, switche, routery, firewalle, UTMy, AP, rozwiązania VoIP i Video, macierze),
    - znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwającym pracę z dokumentacją,
    - chęć rozwoju i motywacja do pracy.


    Mile widziane:

    - znajomość platform telekomunikacyjnych BroadSoft, FreeSwitch, Asterisk, Skype for Business, Teams,
    - znajomość rozwiązań i narzędzi do wirtualizacji (VMWare, Hyper-V, KVM, libvirt, OpenStack, OpenVSwitch),
    - znajomość protokołów routingu (OSPF, BGP), SIP, HTTP lub innych protokołów IP,
    - umiejętność tworzenia skryptów lub prostych aplikacji,
    - umiejetność realizacji zadań w oparciu o standardy ITIL i ITSM.


    Oferujemy:

    - wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
    - premie za realizację projektów oraz inicjatywę i zaangażowanie w rozwój firmy,
    - dogodną formę zatrudnienia,
    - elastyczne godziny pracy pomiędzy 7:00 a 18:00, w razie potrzeby możliwość pracy zdalnej,
    - możliwość awansu i szybkiego rozwoju zawodowego,
    - poszerzanie kompetencji poprzez udział w realizacji ciekawych i ambitnych projektów.

  • ASYSTENT KIEROWNIKA PROJEKTU

    Zakres zadań:
    - zapoznanie ze specyfiką branży teleinformatycznej,
    - udział w realizacji projektów teleinformatycznych, wsparcie kierownika projektu,
    - współpraca przy przygotowywaniu dokumentacji projektowej, bieżąca obsługa i archiwizacja,
    - pomoc przy opracowywaniu danych i sporządzanie raportów,
    - współpraca z administratorami, inżynierami, dostawcami i klientami,
    - przygotowanie materiałów produktowych oraz case study zrealizowanych projektów i wdrożeń,
    - prace biurowe wynikające z realizacji bieżących zadań (w tym: weryfikacja dokumentów PZ, WZ, protokołów zamówień i faktur, sporządzanie kosztorysów).

    Poszukiwany profil kandydata:
    - status studenta,
    - znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem projektami,
    - znajomość systemu Windows i pakietu Ms Office,
    - znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
    - znajomość podstawowych zagadnień w obszarze teleinformatyki (np. VoIP, UC) będzie dodatkowym atutem,
    - dokładność, skrupulatność w wykonywaniu zadań,
    - zdolności analityczne,
    - odpowiedzialność za powierzone obowiązki,
    - dobra organizacja pracy i czasu, wielozadaniowość,
    - zaangażowanie i konsekwencja w dążeniu do wyznaczonego celu.


    Oferujemy:
    - wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
    - elastyczny czas pracy pomiędzy 8:00 a 18:00,
    - dofinansowanie kursów i szkoleń z zakresu wykonywanych obowiązków,
    - możliwość awansu i szybkiego rozwoju zawodowego,
    - poszerzanie kompetencji poprzez udział w realizacji ciekawych i ambitnych projektów.

  • Specjalista wsparcia systemów informatycznych i wdrożeń IT

    Zakres zadań:

    · wykonywanie prac serwisowych, instalacyjnych i konfiguracyjnych,
    · obsługa servicedesk w oparciu o standardy ITIL i ITSM,
    · wsparcie techniczne klienta zewnętrznego - przyjmowanie zgłoszeń awarii usług IT świadczonych klientom,
    · diagnostyka i terminowe rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów, dbałość o jakość oraz o szybkość dostarczonych klientom rozwiązań,
    · praca na platformach telekomunikacyjnych BroadSoft, FreeSwitch, Asterisk, Skype for Business, Teams,
    · przestrzeganie standardów bezpieczeństwa informacji,
    · zarządzanie procesem inwentaryzacji sprzętu oraz dbałość o kompletność dokumentacji,
    · udział w pracach projektowych - instalacje, wdrożenia i integracje systemów teleinformatycznych dla klientów.


    Poszukiwany profil kandydata:

    · znajomość technologii VoIP i rozwiązań telekomunikacyjnych,
    · doświadczenie w dziale wsparcia technicznego IT – w tym staże, praktyki,
    · doświadczenie w obsłudze klienta,
    · zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywanie problemów oraz samodzielność,
    · skrupulatność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków,
    · dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną pracę z dokumentacją,
    · prawo jazdy kat. B.
    · umiejętnośc interpersonalne.


    Mile widziane
    • znajomość branży telekomunikacyjnej,
    • ukończone studia lub kursy w zakresie zarządzania sieciami komputerowymi,
    · wiedza z obszaru: Unified Communications, systemów Linux,
    • znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci i systemów IT,


    Oferujemy:
    • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
    • premie za realizację projektów oraz inicjatywę i zaangażowanie w rozwój firmy,
    • dogodną formę zatrudnienia,
    • elastyczne godziny pracy pomiędzy 7:00 a 18:00, w razie potrzeby możliwość pracy zdalnej,
    • możliwość awansu i szybkiego rozwoju zawodowego,
    • poszerzanie kompetencji poprzez udział w realizacji ciekawych i ambitnych projektów.

Skontaktuj się z nami

BIURO: +48 61 627 00 90, lp.argetsysoruib
ZGŁOSZENIA SERWISOWE: +48 22 463 40 80, lp.argetsysksedecivres