SYSTEGRA IT sp. z o.o Kariera

  • DOŁĄCZ DO NAS!

    Jeśli chcesz się rozwijać, lubisz wyzwania i pracę z ludźmi - dołącz do naszego zespołu! Poniżej znajdziesz aktualne oferty pracy.

  • KOORDYNATOR ZESPOŁU / ASYSTENT ZARZĄDU

    Zakres zadań:

    • nadzór i organizacja pracy zespołu IT, w tym planowanie, ustalanie priorytetów,
    podział zadań i terminowa realizacja celów,
    • sporządzanie wytycznych i procedur, nadzór nad ich realizacją, dbałość o wewnętrzną bazę wiedzy,
    • koordynowanie projektów firmy, nadzór nad terminowością realizowanych prac zespołu,
    • sporządzanie raportów i opracowywanie dokumentacji na potrzeby zarządu,
    • przygotowanie materiałów produktowych oraz case study zrealizowanych projektów i wdrożeń.


    Oczekiwania:

    • skuteczność i efektywność w działaniu,
    • doświadczenie w zarządzaniu i organizacji pracy zespołu
    ,
    • inicjatywa, zaangażowanie i odpowiedzialność,
    • znajomość zagadnień w obszarze informatyki i teleinformatyki,
    • zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
    • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.


    Dodatkowe atuty:

    · status studenta.

    Oferujemy:

    • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji z możliwością uzyskania premii uznaniowych oraz zadaniowych,
    • dogodną formę zatrudnienia i elastyczne godziny pracy,
    • wsparcie w rozwoju kompetencji menedżerskich i szybką możliwość awansu,
    • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
    • świetną atmosferę oraz cykliczne spotkania integracyjne,
    • normalnego szefa, który dba o ludzi :-)

  • Specjalista ds. servicedesk i wdrożeń IT

    Zakres zadań:

    • obsługa servicedesk w oparciu o standardy ITIL i ITSM,
    • wsparcie techniczne klienta zewnętrznego - przyjmowanie zgłoszeń serwisowych i awarii,
    • rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów, dbałość o jakość i szybkość dostarczonych klientom rozwiązań,
    • praca na platformach telekomunikacyjnych BroadSoft, FreeSwitch, Asterisk, Skype for Business, Teams,
    • udział w pracach projektowych - instalacje, wdrożenia i integracje systemów informatycznych dla klientów.


    Oczekiwania:

    zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
    • podstawowa znajomość technologii VoIP/SIP,
    • znajomość zagadnień sieciowych, protokołów tcp/udp (na poziomie CCNA)
    • dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
    • nastawienia na rozwój kompetencji własnych i zespołu z zakresu wdrażanych rozwiązań,
    • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną pracę z dokumentacją,
    • prawo jazdy kat. B.


    Mile widziane
    • znajomość branży telekomunikacyjnej,
    • wiedza z obszaru Unified Communications,
    • praktyczna znajomość systemów Linux,
    • znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci i systemów IT,


    Oferujemy:

    • normalnego szefa, który dba o ludzi :-)
    • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji z możliwością uzyskania premii uznaniowych oraz zadaniowych,
    • dogodną formę zatrudnienia oraz elastyczne godziny pracy,
    • pracę przy ciekawych projektach, umożliwiających rozwój i gromadzenie doświadczenia z zakresu nowych technologii,
    • świetną atmosferę oraz cykliczne spotkania integracyjne.


Skontaktuj się z nami

BIURO: +48 61 627 00 90, lp.argetsysoruib
ZGŁOSZENIA SERWISOWE: +48 22 463 40 80, lp.argetsysksedecivres